9 en 10 november 2024

Fancy Fair
Oud Ade

In het weekend van 9 en 10 november wordt in het dorpshuis van Oud Ade de jaarlijkse Fancy Fair georganiseerd.

Ieder jaar weer een gezellige happening waarvan de opbrengst ten goede komt aan de plaatselijke gemeenschap en verenigingen.

Ook voor ROAC is dit een belangrijke bron van inkomsten. We ontvangen jaarlijkse duizenden euro’s! Daar staat tegenover dat we als vereniging een groot deel van de standbemanning voor de Fancy Fair spellen moeten leveren. We doen daarom een beroep op onze leden (en hun ouders) van de voetbal, handbal, binnensporten en biljart. We willen vragen om als lid van ROAC een ‘shift te draaien’ op de Fancy Fair. Denk hierbij aan het bemannen van een stand als ballen gooien, touwtje trekken of eendjes vissen, etc. Ook voor de schiettent, de lotenverkoop en voor het podium zoeken we nog (jong)volwassenen.

Je inzet voor de Fancy Fair kan worden meegeteld voor de ledenbijdrage van 8 uur, die ieder lid en de ouders van jeugdleden jaarlijks dienen te vervullen.

Er zijn vijf shifts:

• Zaterdag 9 november, 14.30 – 18.00 uur
  • Zaterdag 9 november, 21.00 – 00.30 uur
  • Zondag 10 november, 12.00 – 15.00 uur
  • Zondag 10 november, 15.00 – 18.00 uur
  • Zondag 10 november, 18.00 – 21.00 uur

Het zou fantastisch zijn als je wilt helpen. Dus kijk in je agenda wanneer je kunt en laat het ons weten door een berichtje te sturen naar activiteiten@svroac.nl. Bij voorkeur ontvangen we je bericht uiterlijk donderdag 17 oktober.

Veel dank!

Groeten,