6 april 2024

ROAC-leden succesvol tijdens de Kaag & Braassem Gym Cup 2024

Maar liefst 6 van de 11 ROAC-deelnemers zijn gisteren in de prijzen gevallen bij de Kaag & Braassem Gym Cup. Dat is een hele goede score. Trainster Caroline heeft met de kinderen een mooie prestatie geleverd, ondanks de rugproblemen waar ze de laatste tijd mee te kampen heeft. Het was goed dat ze vroeg in het seizoen waren begonnen met het oefenen voor de wedstrijd.

Bij de jongste meisje wist Boukje de 1e prijs te behalen en is Lynn 3e  geworden.
Bij de oudere waren het Cleo (3e) en Fenna (5e) die in de prijzen zijn gevallen.

Bij de allerjongste jongens was het Bram die 1e is geworden en in de hogere groep was een bronzen medaille voor Levi.

Maar zij waren niet de enige ROAC-ers die in actie zijn gekomen, tijdens de pauze was een gezellig optreden van ROAC-dans.

Al met al een mooie prestatie van de leden van ROAC-Binnensport.