Met de bus naar Amersfoort

Aanstaande zondag 21 april speelt s.v. ROAC 1 haar laatste verre uitwedstrijd van het seizoen. In Amersfoort zal geprobeerd worden APWC te verslaan. Een mooi excuus om nog een keer met de bus te gaan. De reistijd bedraagt ongeveer een uur en de wedstrijd start 14:30u.

Voor de gezelligheid en om kosten te drukken is het wel zo leuk om de bus zo vol mogelijk te krijgen. Vandaar het aanbod om voor 15 ekkies (15 Euro) mee te gaan. Dat is inclusief een versnapering voor op de terugweg in de bus.

De bus vertrekt om 12:15u vanaf de parkeerplaats van het Hertogspark en zal rond 17:30u weer richting Rijpwetering vertrekken. Vind jij het leuk om als supporter mee te gaan? Spreek Loek van As dan aan of stuur hem een mailtje (loekvanas@hotmail.com).