2 maart 2024

Loting JeugdOlympiade

Zaterdag 2 maart vond de bekendmaking van de loting voor de Jeugd Olympiade plaats.
Dit bekent een kantine vol met jeugdleden die benieuwd zijn naar het land waar ze voor spelen en wie hun leiders en teamgenoten zijn. Altijd spannend!

Record opbrengst Grote Clubactie

Traditiegetrouw wordt op die middag ook de opbrengst van de Grote Clubactie bekend gemaakt.
De envelop moest nog geopend worden en hier kwam een verrassende cheque met een record opbrengst van maar liefst € 6.664,80 uit te voorschijn. Een prachtig resultaat, de club kan trots zijn op de inzet van z’n jeugdleden.

Uiteraard werden de beste verkopers in het zonnetje gezet. Er waren heel wat kinderen die 25 of nog flink wat meer loten hadden verkocht. Voor hen was er een medaille en iets lekkers.

De vijf beste verkopers werden apart naar voren gehaald. Abe Heemskerk en Luke van der Geest hebben ieder 97  loten verkocht. Op plaats drie Milou Bouwmeester met 105 loten, op de tweede plaats Lizzy Fortman met 115 loten. De onbetwiste nummer 1 is ook dit jaar Roel Brugman met maar liefst 224 verkochte loten.

Het best verkopende team was de JO12-1, niet zo gek met de twee topverkopers in je team. Maar ook de rest van het team had goed z’n best gedaan. Met elkaar waren ze goed voor de verkoop van wel 524 loten.

De middag werd afgesloten met het kennismaken van de leiders met hun teamleden. Er zal de komende ongetwijfeld weer gewerkt worden aan passende outfits voor de openingsceremonie.

Het volledige resultaat van de loting wordt binnenkort op de site geplaatst.

Nu op naar 9, 10 en 11 mei, het weekend van de Jeugd Olympiade

Jeugdleden