1 juli 2024

Dringend gezocht: Voorzitter commissie Jeugdvoetbalzaken

De vacature "Voorzitter commissie Jeugdvoetbalzaken" staat al langere tijd open, en willen we hierbij opnieuw onder de aandacht brengen. Met het nieuwe seizoen 2024-2025 in aantocht is dit een mooi moment om de commissie met een nieuwe voorzitter aan het nieuwe seizoen te laten beginnen.

De commissie Jeugdvoetbalzaken houdt zich bezig met alle zaken die het jeugdvoetbal betreffen. Denk bijvoorbeeld aan het indelen van jeugdteams, aanstellen van trainers en leiders, inschrijven voor en organiseren van jeugdtoernooien, onderhouden van contact met leiders en trainers, wedstrijdzaken regelen, trainingstijden, en nog veel meer.

De voorzitter hoeft dat uiteraard niet alleen te doen. Dat doet hij samen met Ton Bouwmeester (wedstrijdsecretaris), Michiel Ober (scheidsrechterszaken) en Danny Brugman (commissielid).

De voorzitter van de commissie Jeugdvoetbalzaken heeft tevens een zetel in de commissie Voetbalzaken, waar alle zaken aangaande het voetballen bij ROAC worden besproken en georganiseerd.

Geïnteresseerden kunnen zich persoonlijk melden bij Danny Brugman, of een mailtje sturen aan voetbal@svroac.nl