Onze sporten

Contributie

De contributie kan per onderdeel en lid verschillen. Op deze pagina vind je alle informatie omtrent de te betalen contributie.

Let op: wij doen ons best om deze pagina actueel te houden, maar de bedragen van de ledenadministratie zijn leidend.

Laatste update: 2 november 2023

Overzicht contributie

Hieronder vind je per sport en type lid het contributiebedrag per seizoen. Staat er geen lidtype vermeldt, dan geldt dit bedrag voor alle leden/leeftijden.

Voetbal

De contributie bedraagt bij aanvang van het seizoen 23-24:

• Training vanaf 5 jaar € 75 (effies wachten)
  • Veldvoetbal JO7 € 75
  • Veldvoetbal JO9 € 100
  • Veldvoetbal JO11, JO13 en JO15 € 125,-
  • Veldvoetbal JO17 € 150
  • Veldvoetbal JO19 € 175
  • Veldvoetbal Senioren € 200
  • Veld- en zaalvoetbal 18 jaar en ouder € 250
  • Zaalvoetbal 18 jaar en ouder € 150

Alleen trainen/B-lid: de helft van de contributie van de leeftijdscategorie

Handbal

• F-jeugd (6/8 jaar) € 100
  • E/D/C-jeugd (9/10, 11/12, 13/14 jr) € 125
  • B-jeugd (15/16 jaar) € 150
  • A-jeugd (17/18 jaar) € 190
  • Senioren, selectie € 250

Trainingsleden: de helft van de contributie van de leeftijdscategorie

Streetdance

Streetdance € 100

Gym

• Kleutergym € 75
  • Gym Jeugd € 100
  • Gym+ € 120

Body-mix

Body-mix € 120

Pilates

Pilates € 120

• Badminton t/m 11 jaar € 125
  • Badminton 12 t/m 17 jaar € 150
  • Badminton vanaf 18 jaar € 200

Prijzen zijn exclusief competitiebijdragen. Deze bedragen:

• Competitiebijdrage jeugd t/m 17 jaar € 25,-
  • Competitiebijdrage senioren € 50,-

Biljart

Biljart € 100

Kledingbijdrage

Voor leden die deelnemen aan een competitiesport wordt door de vereniging een wedstrijdtenue beschikbaar gesteld.
Hiervoor wordt een kledingbijdrage van € 10,- per seizoen in rekening gebracht. Dit komt bovenop de reguliere contributie.

Inschrijfgeld

Als nieuw lid wordt eenmalig € 10 inschrijfgeld in rekening gebracht bovenop de reguliere contributie. Dit geldt niet voor bestaande leden die zich inschrijven voor een extra sport.

Combinatiekorting

Wij vinden het belangrijk om jong en oud te stimuleren meer te gaan sporten. Daarom geven we een combinatiekorting aan leden die meerdere sporten binnen ROAC beoefenen. De korting wordt gegeven op iedere denkbare combinatie.

• Volwassenen die twee sporten beoefenen, krijgen per halfjaar €20,- korting op de contributie voor de tweede sport.
  • Voor kinderen die twee sporten beoefenen, geven we per halfjaar een korting van €15,- op de tweede sport.

Compensatie/tegemoetkoming

Geld mag geen probleem zijn om te kunnen sporten. Om tegemoet te komen in de kosten kan een beroep gedaan worden op het Niemand Buitenspel programma van de ING of op het Jeugdfonds Sport en Cultuur. Neem voor meer informatie contact op met onze ledenadministratie.

Mail onze ledenadministratie