Reglementen

Wet- en regelgeving

Voor onze vereniging zijn meerdere wetten en regels van toepassing. Er wordt verwacht dat iedereen die ons sportpark bezoekt, zich daaraan ook houdt.

Roken

Er mag op het Hertogspark slechts gerookt worden in de daartoe bestemde rookruimte. De rookruimte bevindt zich buiten naast de ingang van het clubhuis. In het clubhuis, kleedkamers en overige gebouwen en rond de sportvelden mag niet worden gerookt. Bovenstaande geldt ook voor het gebruiken van een e-sigaret/vape.

Alcohol

Er wordt voor 12.00 uur geen alcohol geschonken. Aan personen onder de 18 jaar worden geen alcoholische dranken verkocht. Alcohol en frisdrank uit glazen flesjes mag uitsluitend genuttigd worden in de kantine en niet in de sporthal/tribune of rond de sportvelden.

Parkeren en fietsenstalling

Parkeren van auto’s en het stallen van de fietsen, scooters en brommers is alleen toegestaan op de daarvoor bestemde plaatsen. Er mogen geen auto’s en (brom)fietsen op het toegangspad van het sportpark worden geplaatst. Het plaatsen van fietsen voor de ingang van de kantine of de sporthal is niet toegestaan.