Onze gymgroepen

Jeugdgym

Vanaf groep 3 ben je welkom op de maandaglessen gymnastiek. Tijdens deze lessen maak je kennis met de basisvaardigheden van het turnen. Je doet dat in een gezellige groep met leeftijdsgenootjes.

De les en verschillende toestellen

Tijdens de les staan verschillende toestellen klaar om daar de verschillende vaardigheden op te oefenen. De brug, balk, lange mat en trampoline worden vaak beoefend, maar ook de ringen, trapeze en kast-springen komen aan bod.

Verder werk je aan je kracht, je lenigheid, je concentratievermogen en je conditie.

Wedstrijden

Als je het leuk vindt kun je elk jaar meedoen aan de onderlinge wedstrijden of aan een uitvoering. Je oefent dan een oefening op je eigen niveau en laat deze tijdens een wedstrijd zien aan een jury. Tijdens deze wedstrijd zijn ouders, opa’s, oma’s, vriendjes en vriendinnetjes van harte welkom om te komen kijken.

Lessen

De gymlessen voor de jeugd vinden plaats op maandagmiddag in twee groepen:

• Groep 3, 4 en 5: 14.15 uur - 15.15 uur
  • Groep 6, 7 en 8: 15.15 uur - 16.15 uur

Lijkt het je leuk om te gymmen bij s.v. ROAC? Kom dan gerust een keertje langs en doe een les mee. Zo kan je gelijk ervaren of het leuk vindt.

Mail de commissie binnensporten

Contributie

De contributie voor de Jeugdgym vind je op op deze pagina.